Hibátlan, fehér fogsor
Egészséges íny
Üde lehelet
Ön is magabiztos mosolyt szeretne?
Mi segítünk!
Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

ProlacSan rágótabletta Mi az a ProlacSan rágótabletta?

Egy menta ízesítésű rágótabletta, amely a szájüreg normál, „jó” baktériumait tartalmazza ( Lactobacillus brevis és plantarum ), szorbit édesítőszerrel. A szájüregben 700 különböző baktérium lapul, ehhez társulnak még a vírusok és gombák is.

Szerencsére nagy részük ártalmatlan, de bőven akad köztük erősen károsító hatású is. A legveszélyesebb kórokozók az anaerob félék, amelyek az ínytasakok legmélyén és a nyelv hátsó részén bújnak meg. Ezek a kezeletlen, ún. „rossz” baktériumok gyulladást okoznak az alátámasztó szövetekben, ami a fogak elvesztéséhez is vezethet. A rossz leheletért felelős kéntermelő baktériumok is kórokozók.

Hogyan hat a ProlacSan?

3 fő mechanizmusa van:

1. A jótékony baktériumok győzedelmeskednek a kórokozó baktériumok felett, így erősítik a „jó” baktériumok csapatát.
  2. Gátló anyagokat termelnek a „rossz” baktériumok ellen.
  3. Csökkentik a gyulladásos tüneteket a környező szövetekben.

Miért ne erősítené Ön is a „jó” baktériumok „csapatát”?

Mi az az SRP ( scaling and root planning ) terápia?

A hagyományos parodontális terápia ( mély tisztítás ) és a probiotikum alkalmazása egyszerre veszi fel a harcot a kórokozók ellen. Ennél a kezelésnél a professzionális fogtisztítás ( fogkőeltávolítás ) után az ínytasakokat kezeljük Fotosan lámpával, hogy a lehető legteljesebb csíramentességet elérjük. Majd a ProlacSan kúra követi.

Kiknek javasolt?

• ha fogmosás, öblítés közben ínyvérzést tapasztal
  • ha fogínysorvadása, fogágy betegsége van
  • ha ínygyulladása van, mély tasakokkal
  • ha dohányzik
  • ha cukorbeteg
  • ha olyan gyógyszert szed, amely befolyásolja a szájflóra egészségét, pl. szájszárazságot okoz
  • rossz lehelet esetén

Hol lehet kapni?

Kizárólag fogorvosok vásárolhatják meg a viszonteladótól.

Mennyibe kerül?

Jelenleg 10.000 Ft.-os bevezető áron kapható egy doboz, amely 30 db tablettát tartalmaz, tehát 1 havi adag.

Hogyan vehetem meg?

Keressen telefonon, e-mailben vagy a honlapon az Azonnali üzenetküldés menüpont alatt, illetve ha személyesen látogat el hozzánk, akkor is szívesen adok Önnek bővebb felvilágosítást.